.: Welkom

Nieuwe Website!

Lieve trouwe bloglezers, Wij hebben onszelf de afgelopen week opgesloten op de camping om voor jullie een gloednieuwe website te maken!...

Waanzinnige Wandelingen: Deel 2

Na een regenachtige nacht worden we ’s ochtends met droog weer wakker en we beginnen na een lekkere havermout-banaan pannenkoek aan onze...

Waanzinnige Wandelingen: Deel 1

We ontwaken uit een heerlijke slaap op de camping in Serpa. Op de kaart hebben we een stukje naar het zuiden een groene vlek gespot. Dit...

Nodig Nieuw

Het is vrijdagmiddag. Harry moet komende maandag voor onderhoud bij Volkswagen-dealer Tecauto in Torres Vedras zijn. We zijn al in de...

Meer in het Midden

In de laatste blog sloot Niek af met de boodschap dat we op een prachtige plek zijn met uitzicht over de Atlantische oceaan. Ik zal je...

HOOGtepunten

We gaan weer een stukkie rijden. Chantal heeft een route uitgestippeld om met Harry het grootste natuurgebied van Portugal, Serra da...

Dromerige Douro

Door de lange inspannende rit van 7 uur naar Portugal, zijn we een beetje uitgeteld. We hebben Harry geparkeerd op een gratis...

Sprintje door Spanje

Vanuit Frankrijk rijden we richting de grens van Spanje. Er blijkt een grenscontrole te zijn. We sluiten aan in de file die is ontstaan...

Oud en Nieuw

Na het kokkelfestijn van de vorige keer, is het tijd om eens even een flink stukkie te gaan Karrie met die Harry! Na samen een reisplan...

Oceaan Oogst

In onze laatste blog waren we onderweg naar Vannes, dit blijkt een knusse middeleeuwse stad te zijn waar we een tijdje doorheen...

Schitterende Schiereilanden

Vorige keer verlieten we jullie toen we wegreden uit Brest, op zoek naar een nieuwe plaats om met Harry te ontdekken. Het wandelen bevalt...

Gas en Graniet

De afgelopen dagen hebben wij imposante bouwwerken bezocht op de Mont Saint Michel en in Saint Malo. Het is nu dus weer tijd voor wat...

Getijdepracht in Overvloed

Een paar maanden voordat we vertrokken kochten we een nieuwe camera. Foto’s maken, dat leek mij wel wat! In Nederland oefende ik een paar...

Op naar Normandië

Bonjour! We zijn sinds ons vertrek uit Nederland regelmatig op zoek geweest naar plekken om ons schone water bij te vullen of naar de WC...

Het fène van de Seine

Vorige keer reden wij lekker over een Frans landweggetje toen we de blog eindigde. We zijn erachter gekomen dat door ‘Tolwegen vermijden’...

Daar gaan we dan....

Zoals jullie in de vorige blog hebben kunnen lezen zijn wij maar ook bus Harry klaar voor vertrek. Na een paar nachtjes bij onze ouders...

Grand Tour d'Harry

Dag lieve mensen! Voordat ons grote avontuur van start kon gaan moesten we de bus natuurlijk voorzien van een aantal upgrades en...

Het Bemachtigen der Bus

De zoektocht. Niek: Om voor onbepaalde tijd door Europa te kunnen toeren, heb je natuurlijk een vervoersmiddel nodig… Daarom zijn we,...

De grote sprong in het diepe...

Even voorstellen… Wij zijn Chantal en Niek; een dolgelukkig stel van respectievelijk 25 en 29 jaar oud. Samen hebben we het vrij goed...